عنوان گروه خبري / جلسه .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ 
  • کد خبر : ۲۱۷۷
پیگیری امور شهری و اداری

ظهر امروز جلسه پیگیری امور شهری و اداری باحضور مهندس فرزانه نماینده مردم شریف شهرستانهای نور و محمودآباد، حجت الاسلام و المسلمین تقی زاده امام جمعه، رنجکش بخشدار، احمدی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر سرخ رود به میزبانی #محسن_کبودفیروزجایی #شهردار #سرخ_رود برگزار شد.
شهردار سرخ رود در این جلسه با طرح  موضوع پیگیری تغییر درجه شهرداری، این مهم را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: با توجه به شرایط موجود در مبحث نفوس و مسکن و میزان جمعیت متاسفانه به دلیل عدم تطابق درجه شهرداری، امکان ارائه خدمات درخور شهروندان وجود ندارد، به همین جهت خلا محسوسی در این زمینه وجود دارد که نیاز به پیگیری ویژه از طریق مبادی ذیصلاح بالادستی وجود دارد.
محسن کبودفیروزجایی با اشاره به خروج شهرک خانه دریا از محدوده شهری، افزود: متاسفانه به دلایل نامعلومی این شهرک بصورت حفره ای از طرح جامع خارج گردیده و باوجود تداوم خدمات از سوی شهرداری، هیچگونه منافعی برای شهر حاصل نمی گردد، لذا الحاق مجدد به طرح یکی از دغدغه های مهم شهرداری، اعضای شورا و البته شهروندان است.
وی همچنین همراهی نماینده شهرستان را در پیگیری رفع نواقص طرح جامع شهری در مبادی ذیربط بسیار با اهمیت  دانست.
شهردار سرخ رود عدم تصویب نهایی طرح خیابان 20متری ساحلی سلامت شهر سرخ رود توسط مراجع مربوطه چالش برانگیز خواند و گفت: از ابتدای آغاز تهیه طرح و عملیات اجرایی مقدماتی، برآورد هزینه اجرای طرح انحام اما متاسفانه عدم تایید نهایی طرح، این عملیات اجرایی را از لحاظ مالی و زمانبندی دچار چالش اساسی نموده که مزید امتان است جناب آقای فرزانه اهتمام ویژه ای در این خصوص معمول فرمایند.
کبودفیروزجایی با اعلام خبر اتمام طرح شهر پایلوت بلندمرتبه سازی و قرارگیری در مرحله نهایی و ابلاغ، افزود: این مهم  تاییدیه نهایی را اخذ و پس از ابلاغ به شهرداری به مرحله اجرا در خواهد آمد.
محسن کبودفیروزجایی شهردار سرخ رود از پیگیری و اهتمام ویژه شهرداری و شورای اسلامی درخصوص خارج نمودن 17 هکتار اراضی موسوم به چاکه خبر داد و ادامه داد: رایزنی های نهایی در راستای خروج اراضی 17هکتاری چاکه واقع در کمربندی سرخ رود از حریم رودخانه هراز از طریق اداره کل آب منطقه ای با ورود جدی نماینده محترم انجام پذیرفته که در حال حاضر در مرحله تایید نهایی قرار دارد که به امید خدا این مهم نیز با پیگیری ویژه آقای فرزانه به سرانجام خواهد رسید.
همچنین رییس و اعضای شورای اسلامی شهر نیز با بررسی موضوعات مطروحه خواستار اهتمام و توجه ویژه فرزانه نماینده شهرستان های نور و محمودآباد را خواستار شدند و در توسعه زیرساخت ها و رفع نواقص موجود بعنوان مطالبات به حق شهروندان تاکید  و عنوان نمودند: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی از هیچگونه کمکی در پیشرفت و تامین زیرساخت های اساسی شهری دریغ نخواهد نمود.
روابط عمومی شهرداری سرخ رود

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0